REGULAMIN WIZYT
Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji i realizacji wizyt w Placówce. Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją poniższych warunków.
Dbamy o najwyższy standard świadczonych usług, szacunek do czasu naszych Klientów oraz profesjonalną organizację pracy. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z regulaminem przed skorzystaniem z naszych usług.
1. Rezerwacja wizyt
Rezerwacji wizyt można dokonać osobiście, telefonicznie, online lub przez dostępny system rezerwacyjny. Placówka zastrzega sobie możliwość potwierdzania wizyt telefonicznie lub wiadomością SMS.
2. Pierwsza wizyta
Na pierwszą wizytę prosimy o przybycie 5–10 minut wcześniej w celu wypełnienia karty klienta oraz przeprowadzenia wywiadu. Jest to warunek konieczny do bezpiecznego wykonania zabiegu.
3. Punktualność i spóźnienia
Prosimy o punktualne przybycie. Spóźnienia powyżej 15 minut mogą skutkować skróceniem zabiegu lub odmową jego wykonania z uwagi na harmonogram kolejnych rezerwacji. Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
4. Czas trwania wizyty
Czas zabiegu podany w ofercie obejmuje również konsultację, przygotowanie stanowiska oraz czynności organizacyjne. W przypadku spóźnienia z winy Klienta czas wizyty nie ulega przedłużeniu.
5. Zmiana terminu i odwołanie wizyty
Zmiany terminu lub odwołania wizyty można dokonać najpóźniej na 24 godziny przed planowaną wizytą. W przypadku wizyt w soboty, niedziele i święta zmiany należy zgłaszać do godziny 20:00 dnia poprzedzającego (w soboty do 14:00). Odwołania po terminie lub niepojawienie się na wizycie mogą skutkować naliczeniem opłaty rezerwacyjnej lub uznaniem wizyty za zrealizowaną – w przypadku pakietów. Placówka zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości rezerwacji Klientom, którzy trzykrotnie lub częściej naruszają zasady odwoływania wizyt.
6. Bezpieczeństwo
Dla bezpieczeństwa zabiegowego Klient ma obowiązek poinformowania o stanie zdrowia, alergiach, przyjmowanych lekach lub innych istotnych okolicznościach. Placówka może odmówić wykonania zabiegu w przypadku wystąpienia przeciwwskazań medycznych lub wątpliwości co do bezpieczeństwa procedury.
7. Jakość usług i reklamacje
Dbamy o najwyższą jakość usług. Uwagi i reklamacje dotyczące wykonanych zabiegów można zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od daty wizyty. Reklamacje są rozpatrywane indywidualnie w terminie do 14 dni roboczych. Reklamacje nie będą uwzględniane, jeśli Klient nie zastosował się do zaleceń pozabiegowych.
8. Bony prezentowe i pakiety
Bony podarunkowe oraz pakiety zabiegowe są ważne przez okres wskazany w momencie zakupu. Niewykorzystane w tym terminie zabiegi przepadają. Bony i pakiety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
9. Ochrona danych osobowych (RODO)
Administratorem danych osobowych jest Placówka. Dane Klientów przetwarzane są w celu realizacji usług, prowadzenia dokumentacji i kontaktu. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje zawiera Polityka Prywatności dostępna w recepcji i na stronie internetowej.
10. Płatności
Płatności za usługi przyjmowane są zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w recepcji i na stronie internetowej. Placówka zastrzega sobie prawo do zmiany cen i oferty.
11. Postanowienia końcowe
Placówka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione na terenie obiektu. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi osobom znajdującym się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osobom zachowującym się w sposób niekulturalny lub agresywny. Placówka zastrzega możliwość zmiany niniejszego regulaminu. Aktualna wersja jest dostępna w recepcji oraz na stronie internetowej.